Tuesday, May 27, 2014

SAYA PELUPA ...

Bismillah ..
Assalamualaikum ..

Fuhhh ... Fuhh.. Fuhhh .. (sambil tiup habok .. hehehe)

Alhamdulillah .. Akhirnya berjaya ... Hampir setahun juga xbuka blog saya ni .. Almaklumlah bukan 24jam duk hadap lappy ni .. hehehe .. bukan sengaja pon xbuka blog nih .. Sebenarnyaaa saya lupa pasword blog saya ni ..

Lama jugak nak mengingatkan pasowrd blog ni .. Akhirnya mengalah dengan diri sendiri ... kalau lupa jugak nak buat blog baru .. tapi macam xbest je .. sebab blog ni dah 3 tahun rupanya ..( since 2011) .. walaupon xbanyak entrinya .. eheheh


Haaa nak tahu macam mana boleh dpt semula pasword blg ni  haa cmni ceritanyaa ~~

[sedang duk termenung sambil kelip2 mata ... ]
Tiba2 dapat ilham .. teringat laptop lama masa study dulu .. sebab dulu hobi suka simpan pasword kat lappy .. means auto save paswod bila kita sign in ape2 laa .. incase ada masalah sebagai contoh mcm ni lah ... hehehe ..

And NOW !! saya dah dapat semula blog ni .....
i miss u damn much http://bomatom91.blogspot.com/ ..


Thanks ALLAH sebab sentiasa memberikan peluang utk berfikir dan terus berfikir utk menyelesaikan masalah ini .. betul orang kata USAHA TANGGA KEJAYAAN ..  Jika tak berusaha takkan ada hasilnya .. hehehe

ok lah sampai disini dulu entri kali ini ...
till we meet again .. miss u all ..
wassalammm .. ~~