Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 4, 2011

..cuti ooo cuti..

T.A.H.N.I.A.H

29 april 2011 hingga 2 julai 2011
merupakan tarikh yg ditunggun2 oleh semua pelajar POLITEKNIK....
hahah...ni adalah tarikh yg telah ditetapkan oleh kementerian....
iaitu cuti semester panjang selama 2 bulan (fuhhhh...lame kebebenor...)

mmm  cuti ooo cuti...
time2 cuti gini ar yg membuatkan aku bengang...
sbb terpksa tanam anggur ber ekar2 tanah..huh...!!
**** btullah...aku dhla xthu nk wt pew...
jd besarkan badan jew la...nk wt cmne kn??
hmmmm bosan tahap ghaban der....!!

hari2 kerja aku...msak...kemas n on9 fesbuk shajew...!!
yerk ar...dh xthu nk wt mende...nk kejew mak aku xbg...
tp yg beshnyew duit masyuk jew...hahahah...
that what i want...hahahha...
(jaatkan aku...ala skali sekala dua kali dapat pahala..hahah)

Naseb bek la mak aku xmembebel shj apabila ku berada di rumah..hahah
anyway...aku shayunk glewr tat mak aku..kerana die amat memahami diri ku in...hehe
thanks umi....


nih la gambar aku skunk..hehehe...
makin bulatkn aku..hahahha...
but chumill tetap ade..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers