Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 30, 2011

~KERANA KAMOO AKU MASIH DI SINI~

".... semakin hari semakin banyak masalah yg timbul..kadang2 ianya amat menguji kesebaran aku..
tp aku tahu n percaya ada saja org yg akan menyokong aku dr belakang...biarpon apew org nk kata..aku xpernah anggap ianya sebgai dugaan..tp ianya sebgai satu ujian n pengajaran dalam hidup aku..."


"kadang2 rasa sedih pon adew juga..tp xperla..mlu banyak mana pon air mata kitew mengalir...aku pasti air mata itu akan memberi satu pengertian yg bermakna dlm hidup ku...aku kene kuat n tabah nk menghadapi semua nih..rasa fedup or putus asa xpernah ade dlm pemikian aku.."


"..mak selalu pesann...klau ktew nk jadi org yg berjaya..knerla berusaha..mula2 susah...tp bilew kejayaan dh dpt dikecapi pada masa tu lah ktew terlalu menghargai pengorbanan kter selama ini...mak aku sentiasa berada disisi aku ketikaa aku susah mahupon senang... love u mummy..."


~ ILYSM UMI ~
Owg selalo noty,but, i olweys love u
u almost stand with me

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers