Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 4, 2012

Semoga Kau Tenang Disana Sahabat

AL-FATIHAH..
semalam saya telah dikejutkan dengan berita kematian
tentang seorang sahabat seperjuangan semasa menjalani PLKN..
Beliau telah pergi menghadap illahi pada 3 sept 2012.

beliau merupakan seorang wira yang pendiam..
malahan pula seorang yg ringan tulang, baik hati, tdk suka menyakitkan hati orang dan rajin..suka dengan sikap beliau..

Walaupon saya xrapat seperti sahabat mereka tp saya hanya memerhati dr jauh sikap n perangai mereka...Beliau mempunyai seorang kembar.. sukar utk membezakan antara mereka berdua,..

Ya allah...
sungguh berat ujian mu ini utk kembar beliau..
sesungguh nya aku tahu JANJI ALLAH ITU PASTI..
setiap yang hidup pasti akan pergi jua..
redha itu pasti...

ya allah...
kau tempatknlah sahabat ku dikalangan orang2 yang soleh dan disisi pada nabi...
dan disisi org2 yang beriman...

kepada ahli keluarga beliau aku doakan
agar mereka tabah utk menghdapi dugaan ini dan rdha diatas pemergiannya dpd hidup tersiksa...
semoga kalian dilindungi dan dirahmati oleh ALLAH s.w.t.

al-fatihah utk ALLAHYARHAM MUHD AZMAN B. CHE NAB
(1991-2012)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers