Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 19, 2011

AL-FATIHAH utk ARWAH MUHD AZHARI BIN ISMAIL

12.30 a.m
Malam td aku tgah baring2 otw nk tido 
tetibe jew bakal akak ipar PUTERA KECIK call aku...
aku xsave no die but,mujurlah aku col balik n tnyew sapa...
die tnya aku pasal si die...
(..napew si dia off phone..?..)
aku ckpla aku xthu..huhu
(padahal aku gaduh gn die..)


tetibe jew akk tuh pesan kt aku..
(adik cakap gn si dia abg die xcdent..
aku tnyew jgk...teruk ke?abg yg mnew?
n akk tuh pon ckp..ptah kaki kot...mmm okla)


aku pon try jgk col si dia..akhirnya dpt col..
aku pon ckpla apew yg dipesan td..!!
(rupe2nya die dh thu..bengang gk aku)


1.15 a.m
die mintk izin ak yg die nk balik muo..
die nk g melawat abg die coz abg die yg 1 lg suh balik...
tgk...
si dia balik nek kete gn kuarga angkt die
(mama,ayah n alng)...


2.00 a.m
die pon tibe kt HPSF...
aku tnya kt die cmnew gn keadaan abg die..
(wlupon pasal gduh td xsetle ag...huhuu)
die kata truk ar...
mmm harapan utk hidup tipis sgt2...
kaki patah, adew pendarahan kt otak,
struktur kepala pon cm lari sket..sdeyh jgk ar aku dgr...
si dia plk dh nangis teresak2..sbb xthn tgk keadaan abg die cm tuh...


2.45 a.m
tetibe jew si die msj (...da xde..)
aku pon mcm xpercaya jewp..
dlm sekelip mata die blh pewrg...
huhuuu...


AL-FATIHAH utk arwah..
p/s: semoga arwah dicucuri rahmat dan dtmptkn dikalangan org2 yg beriman...amin..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers