Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

My Father's family...

aunt ayah aiman


ni adalah kuage bru ayah aku...
yg tgah2 tuh bapak aku..
nama die AHMAD RAZIP BIN SAPARI...
skunk nih die tgl kt KULAI,JOHOR
bapak aku ni keje sbg drive ambulans kt hospital besar kulai...

yg kiri die plk mak tiri aku...
die ni ok jew...
sporting pon sporting..
die keje sbg nurse...
tmpt keje die sama gn tmpt keje bapak aku....

yg kanan tuh plk adik kndung aku sblh bapak aku...
umo die 15 thun...
nama die AIMAN...
thun nih die nk amek exam PMR...
anyway good luckla tuk die...
hopew die leyh cemerlang exam sama mcm UPSR dulu...

walaupon aku nih xduduk sebumbung gn ayah aku..
die selalu contact aku...
kdg2 call...kdg2 SMS...
wlupon sekadr brtnyakn khabar..
org kata xkire BADAI apa pon yg berlaku PERTALIAN DARAH tetap xkn PUTUS...
aku nih tetap ank die...
huhuhuhuhu...
(cedeyh la plk....tp itulah hakikatnya..)


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers