Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 14, 2012

Bila xdew kerja...aku carik kerjaa...

Mownink kawan2...
hehehhehe....
hmmmm apew yg akan korunk buat kalo wktu free..???
cer cter sket....!!

time nih aku dalam kelas nak tgu PA aku...
hmmmm dlm kelas aku adew la sorg student india...
die nih bek sgt2... by de way... adew sorg lagi membe aku nih geledahla beg die..
adewla terjumpew satu keping " nandek " (kalo org melayu pggillah)
hehehe... apew lagi aku n member2 pon amekla...
macm2 ragam n annoying faces yg ktew org buat...
ehehehe... memang lawak giler la time tuh.. nak pecah perut gamaknya...!!

eheheheheh....
tgklah bawah nih ragam kami semua...
hmmmm selamat melihat....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




~ hehehhe... perasan tak nendek tuh kami buat tahi lalat ~
~hahahahha..... bijak kan~


No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers