Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 8, 2012

INTERVIEW ooo INTERVIEW

haiii semua...!!
hmmmm last week i merajuk gn umi...
n tumpang umah makcik selama 3 hari..
after 3 days...
dapat call dpd umi...
and she say ::
"... gemok kau dapat panggilan temuduga di MPKu (majlis perbandaran kulai)
pada 7 julai 2012.."

~~ aku macam xpercaya jerk dapat tawaran tuh...hmmm lastly aku pon mengalah gn umi balik rumah n baca surat tuh dgn teliti... Hmmm memg btul pon aku dpt temuduga tuh... heehhehehe... balik2 jerk umi terus kiss aku...ehehhe(hmmm rindu aku lah tuh..~~

on 6th july ::

aku drive dr muar-prt sulong-kulai tanpa apa2 planning...by de way adew sorg bff aku nih temankan aku ke sana...hmmm cuak xcuaklah jalan jauh sorg2 without parents...hmmmm dgn tawakal n redha jerk pada allah... aku selamat sampai sana...!!
n tumpang umah cousin aku~~ (thanks to sis n family)... nasib bek xsesat~~ ehheheeh~~

Alhamdulillah... pda keesokkan harinya aku selamat menjalani temuduga dgn jayanya...
syukur sgt2.. ramai sgt persaingan pada masa tuh.. by de way..aku dah buat yang terbaik pada masa tuh... hmmm selepasny hanya doa dan tawakal jerk pada ALLAH.. kalo jawatan tuh jd milik aku syukur,,,, kalo x apew blh buat... xdew rezki lah jawabnya....


::>> kt sni aku de mencoretkan beberapa gambar <<::

~dis picc take after interview~
masih mampu tersenyum biarpon perasaan 
berdebar terselah pada raut wajah...
ngggeee ^__^

diss is my BFF
die lah teman saya masa saya drive...
heeeheheh...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers